Tuesday, December 22, 2009

9個淡化黑眼圈的方法

方法<一>
# u% @. O* B- D- j ]' H Wtvb now,tvbnow,bttvb,tv series,tv drama,movie,bt,download準備既野:棉花球、冰水、凍既全脂牛奶
製作方法:1.將冰水同冷既全脂牛奶依1:1比例混合調
& H" q7 ]( `+ J3 ^$ U/ p$ pos.tvboxnow.com     2.將棉花球浸喺混合液中
    3.然後將浸既棉花球敷在眼睛上約15分鐘即可
要訣 :棉花球可用化妝棉代替。
2 [" d2 ~* J) ]; E. `os.tvboxnow.com***我個人意建:呢個方法都幾好架!我試咗幾日...d黑眼圈就冇咗la!d

h!

% X5 P" a; u( t `6 E( L方法<二>
材料:紅砂糖、手帕或紗布
/ G& C/ H; i, F步驟:(1)將適量紅砂糖放入鍋內,以小火加熱。
/ \' M, n) b5 z! v* D, d6 K公仔箱論壇   (2)出煙嗰時,再將紅砂糖包喺手帕或紗布裡。  
+ C+ S* E4 c' p1 k; J/ l  (3)等到眼皮可以適應時,依順時針方向,慢慢熱敷眼睛四周。
8 c; a% N4 K3 J2 K% ^" c+ V5 Bos.tvboxnow.com***我個人意建:呢個方法都叫ok!但過1...2日就好快又有返黑眼圈!
# ?1 V4 {/ W/ M$ pos.tvboxnow.com
2 e1 b: b( i3 I8 S' q4 T. ZTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。方法<三>
H0 j3 t% r9 C7 Jos.tvboxnow.com將用過既茶包,直接敷喺眼睛周圍一陣,隔天黑眼圈就會慢慢消失la!
***我個人意建:呢個我冇試過.....但我d fd話呢個方法好好!!
7 A8 ~+ x7 [9 k& w8 l% G* ]
+ R" g: P5 y) W&
* _, Y/ x* R. H! U方法<四>%
準備二片含有很多汁的蘋果放在緊閉眼睛上,躺下來休息十五分鐘,多做幾次,黑眼圈就冇架la!^^
***我個人意建:我覺得呢個都唔錯架!黑眼圈可以成個星期都冇!

方法<五>
* X, j, g8 D7 d% OTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。熱敷術~黑眼圈成因多數是不夠休息,以致血液循環不足,所以最好醒後,立即用跟體溫相約度數(37℃-38℃)既溫熱毛巾敷眼,冷卻再更換,敷10分鐘左右,黑眼圈即可減一半!!
# Q) J. s' F, A# Ntvb now,tvbnow,bttvb,tv series,tv drama,movie,bt,download***我個人意建:我都幾鍾意用呢個方法架!因為好方使!黑眼圈又可以少咗!!, {'

, X+ J9 U$ e% n8 ? {6 A- E; F2 nos.tvboxnow.com方法<六>T
按摩術~起床洗個臉,用雙手幫雙眼作順時針方向打圈按摩,約5分鐘,可促進眼下的血液循環,黑眼圈瞬間可以變紅眼圈。公仔箱論壇/ G0 k2 G+ V- L
***我個人意建:呢個唔洗點講...係最方便!都可以減少黑眼圈架!唔錯!>< 7 ~' C3 u! D3 X0 R5 f

方法<七>
馬鈴薯攻陷法~新鮮馬鈴薯去皮切片敷眼約10分鐘
& h0 D% M. J i***我個人意建:呢個方法我冇試過牙!但聽人講話幾好架!, P8 b

: h r" p4 A: s& p8 l法<八>
將化妝棉滲滿冰水,敷喺眼圈位置十五分鐘,直至化妝棉變暖便可換上新既一對。
***我個人意建:呢個方法都唔錯既!但隻眼會有d「種」!!!
5 D! Z! a# Q- F' c9 l( Xos.tvboxnow.com
% w6 c/ s' N! 9 [$ r+ O" m: HTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。方法<九>
使用比粉底液顏色淺一度既遮瑕膏遮蓋眼圈,可暫時「掩人耳目」,但記得要同膚色協調配合牙!
***我個人意建:我就唔太鍾意用呢個方法la!因為要成日化妝!又要選返啱自已既粉底!!!

No comments:

Post a Comment

Subscribe Now: Feed Icon